KATE agency s.r.o.

VSTUPTE DO E-SHOPU Ikona nákupního košíku obchodní podmínky | reklamační řád | přihlásit se | zaregistrovat se

Ilustrační foto k tištěné reklamě
  TIŠTĚNÁ REKLAMA
  tiskoviny, banery, polepy

Ilustrační foto k reklamním předmětům
  REKLAMNÍ PŘEDMĚTY
  včetně označení logem pro vaše klienty

Ilustrační foto ke kovovým perům
  KOVOVÉ PROPISKY A PERA
  kuličkové, plnicí, keramické, mikrotužky

Ilustrační foto ke gravírování reklamních předmětů a průmyslových výrobků laserem
  GRAVÍROVÁNÍ LASEREM
  i na vámi dodané zboží

Ilustrační foto ke kalendářům a diářům
  KALENDÁŘE A DIÁŘE
  kolekce pro rok 2013

Ilustrační foto k návrháři vlastních diářů
  NÁVRHÁŘ DIÁŘŮ
  navrhněte si sami firemní diář

Ilustrační foto k reklamnímu textilu
  REKLAMNÍ TEXTIL
  pro vaši firmu

Ilustrační foto ke grafickému studiu KATE
  GRAFICKÉ STUDIO
  kreativita, sazba, pre-press

Časté dotazy

Jak rychle dostanu své zboží?
Standardní doba dodání reklamních a dárkových předmětů je 2 – 3 týdny od objednání vaší zakázky. Vše je však závislé, kdy odsouhlasíte své grafické návrhy, aby zboží mohlo jít do výroby (potisk, výšivka, laser atd.). V případě neodsouhlasení či pozdního odsouhlasení grafických náhledů, není možné garantovat potvrzený termín dodání, neboť nemůžeme vyrobit něco, co není odsouhlasené.
Co když potřebuji reklamní předměty rychle a nepotřebuji ani potisk?
Pokud je to jen možné, jsme schopni splnit i vaše krátké termíny, které vždy závisí na skladových zásobách daného zboží. Termín je 2 – 5 pracovních dnů dle typu zboží a skladu, na kterém se nachází (sklad KATE, sklad ČR, sklad v EU).
Jak je to s dodáním zakázky a její přepravou k nám?
Samozřejmostí je dodání reklamního zboží až na váš stůl. Využíváme vlastní vozový park nebo smluvního dopravce (Česká pošta pro menší zakázky nebo autodopravu při zakázkách nad 3,5 tuny).
Líbí se mi jeden druh zboží a chtěl bych jen jeden kus. Je to možné?
Bohužel, dodáváme zboží formou velkoobchodu, tudíž dodání po jednom kuse není možné.
Dodáváte i soukromým osobám?
Našimi zákazníky jsou pouze společnosti, které mají registrované IČ.
Jakou máte minimální hodnotu zakázky?
Minimální hodnota zakázky je 5 000,- Kč bez DPH.
Je možné vidět vzorek zboží před objednáním?
Máme k dispozici velkou vzorkovnu reklamních a dárkových předmětů, kde se snažíme mít každý druh zboží. Může se však stát, že některý ze vzorků může být již zapůjčen u jiného zákazníka. Nabízíme možnost expresního objednání vzorku za příplatek 399,- Kč. Pokud bude zakázka u tohoto druhu realizována v minimální hodnotě, bude zahrnuta jako sleva.
Odebírám již několik let od jiného dodavatele a chtěl bych objednat u vás. Zboží se mi zdá stejné, je to možné?
Jsme dodavatelé a distributoři reklamních předmětů a zboží dovážíme z celé Evropy a Asie, a jsme členové mezinárodního sdružení výrobců a distributorů reklamních předmětů. Váš stálý dodavatel bude zřejmě také členem tohoto sdružení distributorů nebo agenturou, přes kterou toto zboží k vám putuje. Naše společnost vám může nabídnout přímé dodání zboží od výrobce.
Nejsem z Brna a rád bych si objednal zboží?
Pošlete Vaši poptávku e-mailem na kterou vám rádi zpracujeme nabídku. V případě, že s ní budete spokojeni, rádi vám zakázku zrealizujeme a dodáme až k vám. V případě zájmu o ústní jednání, vás rád navštíví náš obchodní zástupce, který vám doporučí vhodné zboží.
Jak je to s platbou?
Standardní platební podmínky jsou uvedeny v našich Obchodních podmínkách. První tři platby probíhají 70% zálohou, v případě malých částkách v hotovosti či dobírkou. Po třech zakázkách je stanoven limit splatnosti 14 dní.
Podepisuje se nějaká smlouva na dodávku reklamních předmětů?
Ano, součástí Vaší zakázky je Kupní smlouva, kterou je nutno zaslat potvrzenou e-mailem nebo faxem. Kupní smlouva vychází z nabídky, kterou vám zasíláme.
Je možné odstoupit od objednávky?
Odstoupení je standardní dle Obchodních podmínek, kde jsou uvedeny možnosti a sankce.
Nemohu si objednat přes e-shop, v čem je problém?
Přes e-shop mohou objednávat pouze registrovaní zákazníci, kterým byl povolen přístup.
Co musím udělat, abych získal přístup na internet?
Musí proběhnout tři zakázky, které budou úspěšně zrealizovány bez zjevných problémů včetně včasné úhrady plateb. Toto využívají převážně agenturní zákazníci pro odběr zboží bez brandingu.
Mohu získat náhradní plnění?
V případě zájmu o náhradní plnění, je toto nutné řešit ihned při kalkulaci Vaší zakázky, která vám bude zpracována s ohledem na zajištění náhradního plnění.
Měl jsem problémy, že jsem musel platit za zpracování nebo úpravu loga pro potisk. Jak je to u vás?
Co se týká grafických podkladů, v případě dodání loga ve vektorovém formátu CDR, AI, EPS, případně PDF, kde text je převeden do křivek, a uvedení barevnosti vašeho loga dle vzorkovníku Pantone, je zpracování grafického náhledu, umístění na předmět zdarma. Pokud nám zašlete jiný formát (např. JPG nebo v dokumentu Word), budete na toto upozorněni naším grafikem, který vám zpracuje nabídku na vektorizaci loga. Jedná se o cca. o 300 – 800,- Kč dle složitosti vašeho loga. Takto zpracované logo vám samozřejmě poskytneme pro další použití v digitální podobě.
Jsme reklamní agentura, bude nám poskytnuta nějaká agenturní sleva?
Agenturní sleva je samozřejmostí, její výše a podmínky vám budou sděleny individuálně, což jistě chápete, kontaktujte proto naše obchodní oddělení.
Nakoupil jsem zboží u konkurence a bylo mi dodáno prostřednictvím PPL 50 beden bez označení, jaké zboží je uvnitř. Jakým způsobem to funguje u vás? Nerad bych tento způsob dodání opakoval.
Tento problém jsme již vyřešili dávno a chápeme, že zákazníci nemají čas hledat jednotlivé předměty, které nutně potřebují v okamžiku dodání, a veškeré krabice jsou označeny štítkem se zbožím, které balení obsahuje.
Dostal jsem v minulosti zboží poštou od jiného dodavatele, ale krabice byla otevřena. Jak se zachováte v takovéto situaci vy?
Krabice jsou přelepeny naší firemní páskou, abychom zjistili případné její otevření neoprávněnou osobou. Pokud k tomuto dojde, je nutné toto nahlásit při převzetí zásilky, popř. pořídit fotografickou dokumentaci a sepsat protokol s dopravcem. Vše bude řešeno standardní reklamací, tak aby jste jako zákazník dostal nové zboží nebo finanční náhradu.
Je na vaše dodané zboží nějaká záruka?
Jak je již uvedeno v našich Obchodních podmínkách, záruka je samozřejmostí dle Obchodního zákoníku, kde je stanovena na dobu šesti měsíců od převzetí zboží.
Našel jsem zboží, které se mi líbí, v konkurenčním katalogu. Je možné se na vás obrátit?
Náš katalog zahrnuje jen výběr z nabídky zboží, které je dostupné na trhu. V případě zájmu zašlete obrázek nebo podrobný popis, popř. číslo artiklu. Jistě se bude jednat o zboží některého z našich dodavatelů, které se nám pouze do našeho katalogu nevešlo.
Našel jsem si vás jako dodavatele gravirování laserem. Vím, že tuto službu nabízí všechny agentury. Rád bych se zeptal, zda toto řešíte v kooperaci nebo máte stroj vlastní?
Máme vlastní stroj na gravirování laserem a rádi vám logem či popisem označíme nejen reklamní předměty, ale i zboží a výrobky pro průmyslové použití.
Je možné u vás vygravírovat laserem i na dodané zboží?
Ano, vzhledem k tomu, že tuto poměrně drahou technologii vlastníme a chápeme její horší dostupnost, poskytujeme tuto službu standardně bez příplatku na dodané zboží.
Je možné u vás potisknout dodané zboží?
Ne, vzhledem ke kapacitě nejsme schopni tisknout i na dodané zboží. Navíc si myslíme, že tiskové technologie jsou lehce dostupné a není nutné tuto službu z naší strany nabízet či rozšiřovat.